Fagskolen Rogaland på besøk hos Lærdal Medical

Studenter fra elektro, bygg og maskin fra Fagskolen Rogaland var på bedriftsbesøk hos Lærdal Medical.

Mandag 20. mars var elektro, bygg og maskin studenter fra Fagskolen på bedriftsbesøk hos Lærdal Medical.

Vi fikk høre en spennende bedriftshistorie og om en dynamisk bedriftsutvikling. Lærdal har en imponerende visjonen nemlig: “Helping save one million more lives. Every year. By 2030”.

Vi fikk også en interessant omvisning i produksjonslokalene. Lærdal har behov for å rekruttere folk med fagskolebakgrunn.

Studenter fra elektro, bygg og maskin fra Fagskolen var på bedriftsbesøk på Lærdal Medical.  Foto. - Klikk for stort bilde