Velkommen til fagskolebiblioteket

I biblioteket har vi et stort utvalg bøker, både fag- og skjønnlitteratur. I tillegg har vi grupperom og bord man kan sitte å arbeide ved. Vi har også flere 3D-printere som fritt kan benyttes. I tillegg kan du få god hjelp av bibliotekaren vår til kildesøk og hvordan du bruker disse i egne innleveringer.

Søk i katalogen til fagskolebiblioteket

Hvor er biblioteket?

Biblioteket ligger i 5 etasje i C-bygget.
Når du har fått adgangskort, vil du kunne benytte deg av fagskole biblioteket også utenfor åpningstidene våre.

Åpningstider & kontaktinformasjon:

Fagskole biblioteket er åpent fra 07.00 til 15.00 alle skoledager.
Vi kan nås på:
E-post: heidi.breen.hodnefjell@skole.rogfk.no
Teams, via FR og VO - Bibliotek

Utlån:

Alle utlån må registreres, selv om du bare skal låne noe til en skoletime eller i matpausen. Du kan bytte bibliotekskortet du finner på PocktID eller oppgi for- og etternavn til bibliotekaren. Er biblioteket ubetjent kan du benytte utlånsautomaten eller skrive ned ditt navn og bokens strekkode.

Kopimaskin og skriver

Det er gratis å kopiere, skrive ut og skanne til e-post på bibliotekets kopimaskin.