Om administrative og økonomiske utdanninger

Fagskolen Rogaland avdeling administrative og økonomiske utdanninger tilbyr studier som bygger på fagbrev innen salg, service, reiseliv og kontor- og administrasjonsfaget eller tilsvarende realkompetanse.

Vi har utdanning med emner som organisasjonsutvikling, ledelse, reiseliv, administrasjon, økonomi, markedsføring, varehandelsledelse, digitalisering og personalutvikling.

Studiene våre er nettbaserte med samlinger. Utdanningen er tilrettelagt for personer i arbeid, med tanke på praktisk tilrettelegging og oppdeling i emner. Undervisningen blir gjennomført på dagtid eller kveldstid.

Våre utdanninger høst 2024

Noen studier har enkeltemner. Disse kan du lese mer om under Etterutdanning og kurs

To damer nyter kaffe på jobb. - Klikk for stort bilde

Du kan søke hvert år fra og med 1. februar til og med 15. april. Etter 15. april kan du fortsatt søke opptak på ledige studieplasser i Samordna opptak fra og med 31. mai kl. 09.00.

Husk å legg ved dokumentasjon på relevant fagbrev eller arbeidserfaring for å bli realkompetansevurdert. Arbeidserfaring må være dokumentert i form av bekreftelse, attest eller tjenestebevis og må inneholde stillingsstørrelse, stillingstittel, omfang og arbeidsoppgaver.

Avsluttende dokumentasjon

Etter fullført og bestått studium utstedes vitnemål.

Har du spørsmål om utdanningene eller opptakskrav ta kontakt med oss på opptakskontoret på felles e-post:
adok-fagskole@skole.rogfk.no
Avd. Administrative og økonomiske utdanninger